Uçuşum geciktiğinde veya iptal edildiğinde havayolu şirketinden ne zaman tazminat alabilirim?
Uçuşunuz gecikir veya iptal edilirse, havayolu şirketi size tazminat ödemekle yükümlüdür. Bu tazminatı aşağıdaki durumlarda alabilirsiniz:
- Uçuşunuz 3 saatten fazla gecikirse veya
- Uçuşunuz kalkış tarihinden 14 günden daha az bir süre önce iptal edilirse.
Her iki durumda da gecikmeden havayolu şirketi sorumlu olmalıdır. Her bir havayolunun tazminat koşulları hakkında daha fazla bilgi edinmek için aşağıdaki bağlantılarımıza ve sayfalarımıza bakın. Ucak-Rotar.tr adresinde, bir yolcu olarak haklarınızı ve geciken veya iptal edilen uçuşunuz için havayollarından nasıl tazminat talep edeceğinizi anlamanıza yardımcı olacağız.
R
Ucak-Rotar.tr ile havayolları uçuş tazminatı nasıl talep edilir?
Gerekli tüm belgeleri platformumuza yüklemek için sadece birkaç dakikaya ihtiyacınız olacak. Hukuk ekibimiz daha sonra talebinizi değerlendirecek, tüm yasal evrakları hazırlayacak, havayolu şirketinin karar mercileriyle iletişime geçecek ve gerekirse talebinizi mahkemeye taşıyacaktır.
Neden Ucak-Rotar.tr ile talepte bulunuluyor?
1M yolcuya yardım edildi
9 9 ülkede hukuk ekipleri
%98 Kazanılan davaların yüzdesi